Koncept ROMAN

Pristupačan, inovativan stil, prepoznatljiv po prirodnim materijalima: lanu, pamuku, vuni, svili, tencelu i viskozi. Dvadeset odsto nove kolekcije jesen/zima 2020/2021. urađeno je od recikliranih materijala. Roman su u najvećem broju odabrale žene, nevezano za godine, koje nose, koje prate trendove, vode računa o detaljima, moderne su, sofisticirane, samouverene, dinamične, otvorene za nove ideje, beskompromisne po pitanju stila
Prići i posvetiti se svakom kupcu, prepoznati šta želi, prilagoditi komad njenim potrebama i senzibilitetu je politika kompanije.
– Snežana Bogosavljević
Naša priča

Početak
Osnovan pre četiri decenije u istanbulskoj četvrti Nišantaši, Roman je od samog osnivanja postao modni brend koji unosi nove kodove elegancije na modno tržište.
Vrednosti
Namenjen nezavisnim ženama, slobodnog duha, a istančane estetike i ljubavi prema vanvremenskoj lepoti, Roman je veoma lako našao put do ženskih srca.
Svetski brend
Danas, brend broji 70 prodajnih objekata širom sveta, od kojih jejedn u Beogradu, u ulici kralja Petra 30.
