Koncept ROMAN

fr

Pristupačan, inovativan stil, prepoznatljiv po prirodnim materijalima: lanu, pamuku, vuni, svili, tencelu i viskozi. Dvadeset odsto nove kolekcije jesen/zima 2020/2021. urađeno je od recikliranih materijala. Roman su u najvećem broju odabrale žene, nevezano za godine, koje nose, koje prate trendove, vode računa o detaljima, moderne su, sofisticirane, samouverene, dinamične, otvorene za nove ideje, beskompromisne po pitanju stila

Prići i posvetiti se svakom kupcu, prepoznati šta želi, prilagoditi komad njenim potrebama i senzibilitetu je politika kompanije.

Snežana Bogosavljević

Naša priča

fr

Početak

Osnovan pre četiri decenije u istanbulskoj četvrti Nišantaši, Roman je od samog osnivanja postao modni brend koji unosi nove kodove elegancije na modno tržište.

Vrednosti

Namenjen nezavisnim ženama, slobodnog duha, a istančane estetike i ljubavi prema vanvremenskoj lepoti, Roman je veoma lako našao put do ženskih srca.

Svetski brend

Danas, brend broji 70 prodajnih objekata širom sveta, od kojih su dva u Beogradu, u ulici kralja Petra 30 i u Galeriji Beograd.

about

Loyalty program

Online prijavom za loyalty program
ostvarujete popust od 5%
Kupovinom preko 50.000 dinara
ostvarujete popust od 10%
PRIJAVA!

Pomoći ćemo vam da izaberete

PITANJA, SUGESTIJE, SARADNJA

Kontakt